2017 m. rugpjūčio 18 d., penktadienis

Who is most likely to... ? #1

Hey! 
Pristatau Jums visiškai naują šio blog'o skiltį - YT žaidimus!
Kas 2 savaitės sulauksite žaidimų, kurios perkelsim iš YT į MA.
Esu beviltiškai pamišusi dėl pačio YT ir turiu net 54 prenumeratas (Ir šis skaičius vis auga). Kiekvieną dieną skiriu net 2 valandas tam, kad peržiūrėčiau visus įkeltus video (Tai nesveikai daug, tad ką aš darysiu kai mokslo metai prasidės? 😱). Tikrai turiu priklausomybę, kuri prasidėjus mokslo metams turės dingti, nes laiko tam tikrai neturėsiu.
(Jeigu kam įdomu, tai yra mano TOP3 youtuber'iai 💖 :
1. Zoella/MoreZoella
2. Clevver (Čia net visa organizacija)
3. PointlessBlog/PointlessBlogVlogs.
Pirmam šiam įrašui pasirinkau žaidimą ,,Who is most likely to...? “
(Jeigu nuobodžiaujate - pora Zoellos „Youtube“ vaizdo įrašų kurie mane įkvėpė šiam įrašui:
"Most Likely To" Sibling Edition
&
Most Likely To With Mark)

Truputi nukrypau nuo įrašo temos, tad grįžkime prie jos 😉.

Žaidimo eiga yra labai paprasta:
Aš užduodu klausimus, pavyzdžiui: Who is most likely to apiplėšti banką?
Panelės turi atsakyti ir pasirinkti kurį iš jų labiausiai linkusi tai padaryti ir paaiškina kodėl.

O pačiam pirmam tokio tipo įrašui pasirinkau Peaches and Cream blog'o rašytojas, geriausias drauges ir dvynes seseris  ..Safyrė.. ir Somin ! Pasirinkau būtent jas pirmas todėl, kad yra talentingos rašytojos, turinčios įdomių įdėjų. Man labai patinka jų blog'as ir įrašai, o dizainas visų mieliausias! 😊
Todėl žinojau, kad su Jų pagalba įrašas išeis išties geras.
Tad nieko nelaukiam ir pradedam! 😊


1. Who is most likely to apsinuodyti maistu?

Somin:
Manau pas mane jautresnis skrandis 😂

..Safyrė..:
Kadangi aš valgau beveik vienodą maistą ir kaip pamėginu ką kitą, mano skrandis gali jo nepriimti tinkamai 😀

2. Who is most likely to pripažinti, kad suklydo?

Somin:
Labai atlaidi 😃

..Safyrė..:
Aš, nes pripažindama mėginu išvengti konfliktų 😃

3. Who is most likely to žiūrėti romantinį filmą?

Somin:
Nė viena iš mūsų. Bet tebūnie Safyrė.

..Safyrė..:
Nes pati linkusi į romantiką.
(Somin: Eik tu 😂)

4. Who is most likely to atiduoti visus pinigus labdarai?

Somin:
 Jei turėčiau labai daug pinigų, tai tikrai atiduočiau labdarai 😀 vienai ar net kelioms.

..Safyrė..:
Manau, kad pasirinksiu save, kadangi man visada gaila kitų paprastesnių žmonių 😀 Man pačiai užtenka to, ką turiu.

5. Who is most likely to būti dramos karalienė?

Somin:
Kartais vos nesukeliu dramos MA fb, nors pati prieš jas 😀

..Safyrė..:
Nes mėgsta šauti ką nors sarkastiško ir padaryti dramą iš nieko 😀. Bet ji vis tiek gali būti nuoširdi 🙂.

6. Who is most likely to apsikvailinti viešumoje?

Somin:





Abi 😀 dažnai viešumoj į mus spokso, nes dvynės, tai kai ką nors kvailo padarom daug kas mato.

..Safyrė..:







Manau, kad šiuo atveju negaliu nė vienos mūsų išskirti. Viešumoje gėdą pasidarome abi, nes dažniausiai vienodai galvojame arba skaitome viena kitos mintis.

7. Who is most likely to būti pagrobta ateivių?

Somin:
Somin, nors ir Safyrė būtų neblogai. Man kompas liktų 😁 o aš pati save ateive vadinu, tai... 😂.

..Safyrė..:







Vėl gi, manau, kad abi. Esame šiek tiek kitokios, nes dažnai nusišnekame. Dėl šios priežasties save vadiname alien. Taigi, manau, ateiviai priimtų mus abi.

8. Who is most likely to užmigti per pamoką?

Somin:
Kai nuobodu, tai ir užmigt vidury pamokos sugebėčiau.

..Safyrė..:
Pasirinksiu save 😀 Kažkada senai, kai mokiausi pradinėje mokykloje, žiemą, mane labai migdė. Vos tvardžiausi, kad neužmigčiau. Tiesiog buvo nuobodu, jaučiausi pavargusi.

9. Who is most likely to verkti dėl liūdno filmo?

Somin:
Kažkaip žiūrėdama tokius filmus ledinė jaučiuosi, nes neverkiu. O Safe verktų gal. 


..Safyrė..:
Aš, nes ir šiaip esu jautri, kai žiūriu liūdnus filmus ar video.

 (Mano mėgstamiausias klausimas 😂)
10. Who is most likely to būti pirmai, kuri mirs per zombių apokalipsę?

Somin:






Nė viena arba abi vienu metu 😀 susiginčytume ir užgaišintume laiką, tai užpuolęs zombis paskui  sotus būtų 😀 dvi vienu metu suėst.

..Safyrė..:
-
Šiuo atveju nenorėčiau rinktis nei vienos. Mes abi prisižiūrėję siaubo filmų apie zombius. Namuose turim lanką, medžioklinį šautuvą, ir peilius skirtus mėtymui. O pas mus tvora dar nežema 😀. Esame viskam pasiruošę, kad nė viena mūsų nebūtų pirma 😀.

11. Who is most likely to nusijuokti netinkamu momentu?

Somin:
Man kaip tyčia išeina 😀 dažniausiai per Kūčias kai visi rimti ir močiutė pasakoja kūčių istoriją, pradedu juoktis.

..Safyrė..:
Nes ji netinkamiausiu metu nemoka susitvardyti.

12. Who is most likely to išvaistyti pinigus kažkam kvailam ?

Somin:
Nes kartą rado parduotuvėje tokį ateivį, kuris įdėjus į vandenį ir praėjus kelioms dienoms ar valandoms padidėja. Tai nusipirko ji jį 😀.
(..Safyrės.. reakcija: xd)

..Safyrė..:
Renkuosi save, nes esu daugybę kartų iššvaisčiusi pinigus kažkokioms nereikalingoms smulkmenoms.

13. Who is most likely to padaryti tatuiruotę ?

Somin:

 Jos mėgstamos įžymybės turi tatuiruotes, tai manau ir ji darysis. Kartą buvo užsiminusi.

..Safyrė..:
Vėl renkuosi save, kadangi man tatuiruotės patinka. Ateityje norėčiau smulkių tatuiruočių tarp pirštų ar ant rankos 😀.

14. Who is most likely to nusidažyti ryškia spalva plaukus?

Somin:
Visada norėjau nusidažyti ryškia spalva. Kokia nors mėlyna, žydra, dar geriau raudona.

..Safyrė..:
Galbūt aš? 😀. Mano mėgstamos įžymybės dažosi plaukus ryškiomis spalvomis, tai kodėl gi ne? 😀 Mielai nusidažyčiau raudona, oranžine, gal net pasteline rožine.

15. Who is most likely to nemiegoti visa naktį žiūrint serialus?

Somin:
Jei geras serialas, tai tikrai žiūrėčiau ir naktį, nors to dar niekada nedariau 😀.

..Safyrė..:
Ji vis sako, man, kad galėtume ilgiau nemiegoti, o aš visada prieštarauju, nes kai neišsimiegu skauda galvą. O jos atrodo, kad tai neveikia. Atsikelia ryte žvali, didelėmis akim, gerai išsimiegojusi 😀.

16. Who is most likely to užduoti kvailus klausimus?

Somin:
Dažnokai nusišneku ( dar viena priežastis vadintis ateive), todėl ir kyla kvailų klausimų.

..Safyrė..:
Kartais klausiu to paties du kartus. Bet kur kas dažniau klausinėju klausimus, kad įsitvirtinčiau, nors atsakymą žinau.

17. Who is most likely to netyčia nužudyti?

Somin:



Keletą metų ji traukia boružėles. Jos kažkaip atsiranda visur kur ji. Ir visada Safyrė jas atsitiktinai nužudo😆.

..Safyrė..:
Ou... Net nežinau. Tokios mintys man nekyla. Bet galbūt vaikutį netyčia ir nužudyčiau, jei žaisčiau ir nepaskaičiuočiau savo jėgos 😀 O Somin angelėlis, todėl renkuosi save.
(Somin: Ranką kokia nutrauktum 😀)

Ką manote apie šį žaidimą? Ar Jums patiko dalyvauti?  Ar norėtumėte dalyvauti dar kartą?

Somin:
Kartą žiūrėjau tokį challenge per YouTube, bet ilgai galvoj neužsiliko, kaip ir bet koks šio tinklapio filmukas. Kai buvome pakviestos, teko kurį nors pažiūrėti vėl.  Labai patiko. Jei nebūčiau pakviesta nė nežinočiau, kad egzistuoja toks žaidimas  🙂. Tikrai norėčiau dar kartą sudalyvauti.

..Safyrė..:
Žaidimas man buvo įdomus ir tikrai patiko. Klausimai nenuspėjami ir kas kart juos išvydus teko gerai pasukti galvą, kurią iš mūsų turėčiau pasirinkti. Be to, labai puiku, kad tokius žaidimus jūs paverčiate raštu. Tai šiokia tokia naujovė, kadangi niekur nemačiau nieko panašaus. Dar kartą tikrai norėčiau dalyvauti. Čia buvo pirmas kartas, kai kažkas mane pasiėmė į savo įrašą (nes visą laiką, dažniausiai aš imu kitas žaidėjas į įrašus), todėl tikrai būtų malonu pakartoti arba dalyvauti kitame žaidime 🙂

Koks klausimas Jums labiausiai patiko? Koks mažiausiai? 😅

Somin:
Labiausiai patiko su zombių apokalipse, o nepatiko su romantiniais filmais, nes labai jau nesutapo mūsų nuomonės 😀.

..Safyrė..:
Man labiausiai patiko klausimas susijęs su ateiviais 😀. Žmonės tiki, kad ateiviai egzistuoja, nes aplink pilna kitų planetų. Labai didelė tikimybė, kad jie gali atvykti į žemę, bet nežinau ar pasiims mane 😀. Nepatiko klausimas apie zombių apokalipsę, nes nenorėčiau, kad kažkuri iš mūsų būtų pirma. Ne, ne.

Truputį statistikos smalsioms 😋:
Somin buvo išrinkta : 17 kartų.
..Safyrė.. buvo išrinkta : 20 kartų.
Somin išrinko ..Safyrė..: 8 kartus.
Somin išrinko save : 11 kartų.
..Safyrė.. išrinko Somin: 6 kartus.
..Safyrė.. išrinko save : 13 kartų.

Štai ir priėjome prie įrašo pabaigos. Labai džiaugiuosi, kad man pavyko įgyvendinti mano sumanymą dėl šio žaidimo. O kaip gerai pavyko, tai palieku spręsti tik Jums 😉.
Taip pat jeigu Jus su savo geriausia drauge ar draugėmis norėtumėte dalyvauti šioje rubrikoje, būtinai rašykite man.
Kontaktai:
MA FB anketa - Madisonn MA ; Superpanelė - MaDiSOnn... ;
Elektroninis paštas - madisonn.madosarena@gmail.com

Labai ačiū visoms skaičiusioms šį įrašą ir iki kito susitikimo! 💙

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „Goodbye gif alien“

6 komentarai:

  1. Išties puikus įrašas. Įdomiausia tai, kad Youtube gana paplitusį žaidimą, perkėlėte čia, į blogą:) Niekur nesu mačiusi, jog kažkam būtų kilusi tokia idėja. Šaunu, jog esat originalios ir neimate nuvalkiotų blogų temų. Taip pat, viena pastabėlė. Manau, jog "Who is most likely to.." reiktų pakeisti į "Kas labiau tikėtina.." ar kažką panašaus. Nes bent jau man, nekaip žiūrisi anglų ir lietuvių pradžia viename sakinyje. Kai prasideda anglų kalba, baigiasi lietuvių. Arba rašyti klausimus lietuviškai, arba angliškai:) Na, tikiuosi, jog supratai ką norėjau pasakyti. Ir didžiausios sėkmės rašant kitus įrašus!^^
    -Anonimas

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labai ačiū už pagyrimus !^^
      Būtinai kitame šio žaidimo įraše pasistengsiu atkreipti dėmesį į šia pastaba ir atrasti taisyklinga lietuviška šių žodžiu vertimą.

      Panaikinti
  2. Visi jūsų įrašai tikrai labai verti dėmesio :) tokie originalūs, smagūs. Norėčiau paklausti. Ar galėtumėt parašyti kokius patarimus, pavyzdžiui, kaip greičiau pasikelti statistikas. Manau tikrai labai praverstų panelėms <3 šaunuolės beje ^^

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labai ačiū ! ^^
      Negaliu pažadėti, kad išeis toks įrašas, nežinau ar nori kažkas apie tai rašyti. Galbūt ateityje ir kažkuri panorės parašyti apie statistiku kėlimą, kai visos baigsim kompleksuoti dėl jų :D.

      Panaikinti
  3. Sveiki, čia yra greitas, skirtas tik tiems, kuriems reikia pokyčių savo meilės gyvenime, tiems, kurie ieško patikimo rašybos rato, kuris padėtų atgaivinti savo žlugusius / griūvančius santykius, taip pat tiems, kurie kenčia nuo įvairių negalavimų. yra tas, kuris yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. Gydytojo Egwali burtų namai yra tinkamas pasirinkimas jums, jums reikia tik kontakto, tada galiu jus patikinti, kad visa kita būtų visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės užkeikimui, buvo tinkamai laikomasi visų tinkamų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog jis puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių. Štai kodėl aš naudoju visas laikmenas norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Šiandien kalbėkis su juo ir tavo emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Jam tereikia skambučio!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. Laba diena jums, čia yra greita, tik tuo atveju, jei jums labai reikalingas patikimas burtų ratukas, kuris padėtų atgaivinti jūsų subyrėjusius santykius, yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. „Egwali“ rašybos namai yra tinkamas pasirinkimas jums. Susisiekite ir paaiškinkite jam, ir aš galiu jus patikinti, kad visa kita bus visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės kerams, kol buvo tinkamai laikomasi visų numatytų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog tai puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių, todėl aš naudoju visas terpes, norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Kalbėkis su juo šiandien ir jūsų emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Pasiekite jį šiais kontaktais!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti