2017 m. rugpjūčio 22 d., antradienis

Interviu su Nadžine

Sveikos!
Čia vėl aš su nauju interviu. Šį kartą popietę praleisti pasikviečiau buvusią Renę, o tiksliau Nadžinę. Prisipažinsiu nemenkai išsigandau kai įvedusi į paiešką Renė neradau merginos tokiu vardu :'D. Aišku, savo galvoje jau buvau pradėjusi kurti blogiausius scenarijus, bet dėkui, Dievui, aš radau ją ir šis interviu išvydo dienos šviesą. Iš savo pusės galiu nesunkiai pareikšti, kad Nadžinė (vis norisi rašyti Renė:'D) puiki pašnekovė. Kaip sakoma mažiau kalbų, daugiau darbų. Todėl nekankinsiu jūsų nervų ir nešvaistysiu brangaus laiko, pradėkime! :)

Smagaus skaitymo :).

Mely: Man pačiai įdomu, bet kodėl Renei rip?:/ Kas lėmė tavo sprendimą tapti Nadžine?

Nadžinė: Yra daug priežasčių. Bet svarbiausia, manau, kad man pačiai nepatiko Renė vardas. Įrašiau tokį, nes nemaniau kad čia ilgai ir rimtai žaisiu. Žinoma, pripratau prie Renė vardo, sentimentali esu, man pačiai bus sunku atprast nuo jo. O Nadžinė, man nuo mažens skaitant HP knygas patiko. Bet tai tikrai nereiškia, kad pasikeičiau aš, ar žaidėja. Viskas tas pats, tik vardas kitas.

Mely: Šiaip įdomus vardas. Negirdėtas toks. Patinka Hario Poterio knygos?

NadžinėAčiū. Ir šiek tiek gaila, kad negirdėtas, nes turbūt nesi skaičiusi HP knygų, ar žiūrėjusi filmų. O knygos net labiau už filmus patinka.

Mely: Esu mačiusi filmą, bet knygos neprisiruošiau paimti į rankas. Pritraukia mane filmas, bet dorai nesu mačiusi pabaigos.

Nadžinė: Na, labai linkiu rasti laiko peržiūrėti visus filmus, o ypač kalėdiniu laikotarpiu, su krūva mandarinų ir kalėdinėmis lemputėmis.

Mely: Manau truputi nuklydom tai duosiu kitą klausimą. Seniau ant tavo profilio nuotraukos buvo Ville Valo. Ar tai tavo įkvėpėjas?

Nadžinė: Villė yra žmogus, kuris savo dainomis ne tik paliečia mano širdį, bet ir sukrečia iki pat širdies gelmių. Manau to ir užtenka, kad paveiktų visą mano gyvenimą.

Mely: Ville kelios dainos prie širdies, nesu didelė fanė, bet visai patinka man jis. Kaip 22 lygio mergina esi pasiekusi daug, jau turi nemažai augintinių. Visi jų vardai skirtingi ir įdomūs, ar jie turi kokią nors reikšmę?

Personažas Gizmo

Nadžinė: Vardus esu sugalvojusi tik 2. Micius ir Gizmo. Micius buvo mano vaikystės katinas, kaip čia, taip ir realybėje jis juodas.O Gizmo, tiksliau raudona panda, primena man šį padarėlį iš filmo ,,Gremlins".

Mely: Tikrai tas padarėlis panašus į tą Raudonają pandą. O dėl Miciaus, tai labai mielas vardas, gal kiek girdėta, bet katinui visai tinka. Jei jau prakalbom apie pasiekimus, tavo statistikos virš 300, sakyčiau neblogai kaip 22 lygio merginai. Nuspėju, kad iš tavęs pavogti pinigėlių mažai kas gali :'D. Ar sunku jas kelti?

Nadžinė:  Ačiū, Micius ir man labai mielas vardas ^^. Aha, kovų mažai sulaukiu, iš kurių kas nors atimtų pinigus. Sunku kelti statsitikas, kai vienam kartui praktika pakelti reikia surinkti virš pusės milijono dolerių. Bet, manau man gana ir tokių statistikų. Toliau nesiruošiu jų taip aktyviai kelti kaip iki šiol. Labai daug tam laiko reikia.

Mely: Pritariu, tai tikrai atima be galo daug laiko. Tai jeigu sakai, kad nustosi taip aktyviai kelti statistikas, tai ar žadi kelti lygį ir rengti vakarėlį?


Nadžinė: Nesinori kelti lygio ir atimti gyvenimo džiaugsmo iš kenkėjų. O jei rimtai, tai labai noriu vakarėlio. Tam ir smaragdus kaupiu, kai sukaupsiu reikiamą sumą smaragdų ir safyrų, tada tikrai pasikelsiu lygį.


Mely: Belieka palinkėti sėkmės ir kantrybės renkant smaragdus bei safyrus. Kalbant apie kenkėjus, esu girdėjusi, kad tavo lėlė baisi ir netinkama stovėti ant podiumų. Ką manai apie tai? Ir apskritai riejimasi dėl podiumų?

Nadžinė: Ačiū ^^ Manau, kad šaunu jog kiekvienas turi savo nuomonę ir nebijo jos reikšti. Gaila, kad tai dažniausiai daro už akių. Bet dėl to tikrai nepykstu ir kritiką priimu. Natūralu, kad kažkam aš nepatinku ir kad kažkas man nepatinka. Žinoma, visada didžiavausi tuo, kad esu savimi. Taip pat, manęs negali įžeisti žmonės, kurių aš negerbiu. O rietynių ant podiumo tikrai nejaučiau iš konkurenčių pusės. Visos bendravom draugiškai ir palaikėm viena kitą. O ar jos tai darė nuoširdžiai, jų reikalas.

Mely: Visiškai sutinku. Žudo tai, kad niekada negali pasakyti visko tiesiai į akis. Ir taip nėra tik žaidime, taip būna ir gyvenime, bet turbūt šmeiždami kitą jie jaučiasi geriau.

Nadžinė: Esu labai ramus ir taikus žmogus ^^ Todėl dažniausiai savo nuomonę ir pasilaikau sau. Na, nebent pasijuokiu su draugėm. O šiaip, manau kad žaidimas nėra vieta kur reikia pyktis. Ne visom ir draugėm spėju atrašyt, o dar jei pykčiais užsiimčiau, turėčiau visą dieną čia sėdėti.

Mely: Kuo daugiau taikių žmonių tuo geriau. :D Kalbant apie tavo derinius, dažniausiai jie būna juodi, kūnas blyškaus įdegio, o plaukai žili. Tad nesunku suprasti, kad juoda spalva tau patinka. Ką manai apie barbes, ar paneles kurias žavi visiškai kitokios spalvos?

Nadžinė: Taip, juoda man patinka. Bet nevengiu ir kitų spalvų. Mano panelė šiek tiek panaši į mane ^^ Manau, kad svarbiausia būti savimi. Jei joms patinka - pirmyn. Visai kitas reikalas, kai pasireiškia beskonybė. Tai gali būti ne tik tarp barbių, bet ir pvz. tarp gotų stiliaus panelių.

Mely: Taip jau yra, kad kartais kas tau gražu nebūtinai gali kitam patikti :D. Ir pabaigai, ko palinkėtum „Writer quintet“ skaitytojoms?

Nadžinė: Būtent, dėl to ir įdomu gyventi, nuobodu būtų, jei visi vienodi būtumėm:D. Linkiu visoms būti savimi, ir nepamiršti jog tai tik žaidimas.

Dėkoju, Clarkei ir Lili už idėjas klausimams. Šiam kartui tiek.  Linkiu neliūdėti ir vasaros dienas praleisti prasmingai :). Mažai liko ir ruduo ateis pas mus:>.

4 komentarai:

  1. Labai mielas blogo dizainas, patraukia akį. Interviu išėjo geresnis nei ankstesnysis. Pašnekovė įdomi, o ir klausimai įdomus.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pritariu, šis interviu daug geresnis nei pirmasis. Tobulėji tai ir toliau !

      Panaikinti
  2. Laba diena jums, čia yra greita, tik tuo atveju, jei jums labai reikalingas patikimas burtų ratukas, kuris padėtų atgaivinti jūsų subyrėjusius santykius, yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. „Egwali“ rašybos namai yra tinkamas pasirinkimas jums. Susisiekite ir paaiškinkite jam, ir aš galiu jus patikinti, kad visa kita bus visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės kerams, kol buvo tinkamai laikomasi visų numatytų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog tai puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių, todėl aš naudoju visas terpes, norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Kalbėkis su juo šiandien ir jūsų emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Pasiekite jį šiais kontaktais!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti