2017 m. rugpjūčio 17 d., ketvirtadienis

MA liaudies apžvalga #1

Sveikos, mielosios!

Netveriu džiaugsmu rašydama šį įrašą, nes vėl sugrįžti į blog'o rašymą su kolegėmis, nors ir naujomis (neskaitant Madi), bet vistiek labai artimomis - yra nuostabus dalykas, ir, manau, rašymas yra tai, ko man labai trūko kasdieniniame gyvenime. Net nepagalvočiau, kad kada nors „Writer Quintet“ atgis! Ir štai - po puse aptarinėjimų, samprotavimų, kūrybos vasaros - mes ir vėl čia! Vis dėl to - čia aš savo mintis apie blog'o sugrįžimą baigiu, todėl eisime tiesiai prie temos. Papasakosiu (toms, kurios mus prisimena - perpasakosiu) kokie dalykai vyksta toje MA liaudies apžvalgoje.

„Writer Quintet“ šis dalykas ne naujiena, ši kategorija buvo čia dar prieš tai, kaip aš, ...Lilianna. (Arba Lil 😎) prisijungiau prie blog'o. Viskas labai paprasta - čia aš tiesiog apžvelgiu Mados Arenos paneles arba jų būstus, išsakau savo nuomonę ir kritiką apie jų įvaizdį ar interjerą. Čia gali patekti bet kas, kas tik mane nustebins, nuvils, ar iškarto, ar tiesiog bet kokia panelė kurią aš užmačiau kovojant ar balsuojant ir nusprendžiau ją pakomentuoti. Taip pat aš vertinu paneles kurios manęs to paprašo, todėl jei norit atsidurti kitame tokio tipo įraše - rašykite savo vardus į komentarus. ♥ Primenu, kad tai tik mano asmeninė nuomonė ir pastebėjimai! ♥

Šiandien aš apžvelgsiu 5 paneles - malonaus skaitymo. ☟ ♥




Taigi, pradėsime nuo dominykos258! Šis derinys mane begalo sužavėjo. Į jį pažiūrėjus man galvon šauna mintis „vakarėliai ir alkoholis“😁 Ir šiaip, perėjus per Dominykos galeriją galvoje susidaro maištautojos įvaizdis, gyvenančiai tik savo malonumui, kuriai nusispjaut ant stereotipų ir kitokių nesąmonių, būdingų paprastiems mirtingiesiems (atsiprašau, jei apgailėtinai išreiškiau savo mintį 😆)Nors toks stilius man nelabai aktualus ir priimtinas, man čia viskas labai patinka. Įvaizdis labai paslaptingas ir ekstravagantiškas, tik ir spėliok, kokį eilinį išsišokimą ar „siurprizą“ ruošiasi įvykdyti ši žavi panelė. 😁 Viskas puikiai suderinta, grubūs bateliai ir blizgantis švarkelis labai šauni derinio dalis.
Veidelis įžūlus ir labai bitchy - kaip man ir patinka. 😁 Tamsus „smokey eyes“ makiažas daro žvilgsnį labiau išraiškingu, su tokiais „aštriais“ skruostikauliais galima ir žmogžudystę įvykdyt.. 😆








Mados Arenoje nėra daug žmonių, kurie mane ypatingai įkvepia, tačiau N.O.V.A. viena iš jų. Ji visada mane stebina savo ryškiais deriniais! Užėjus pas ją į profilį visada pamatysi ką nors naujo ir išskirtinio. Spėju, ji tikrai turi nemažą drabužinę! ♥
Šis Novos derinys, man rodos, puikiai atspindi permainingą lietuvišką vasarą. Vieną akimirką šviečia ryški saulė, nematyti nei vieno pilko debesėlio - lyg ir suknelę reiktų užsivilkt, galų gale už lango vasara. Bet tada iš kažkur pradeda pūst šaltas šiaurinis vėjas ir be striukės niekaip. 😆 Gerai, šiek tiek pajuokavau (nelabai vykusiai), o dabar pradėsiu komentuoti derinį.
Spalvos puikiai suderintos, ir tie kedai! Nemaniau, kad būtų galima priderinti šią ne visai simpatišką avalynę taip harmoningai. Mano nuomone, šiuos kedus mažai kur panaudosi (nebent panelė mėgsta deriniuose rinktis patogumą), bet čia jie atrodo labai mielai ir puikiai papildo derinį.
Apranga mergaitiška ir kasdieninė. Ji labiau pavasariška nei vasariška, kyla asociacijos su žydinčia ir alsuojančia gyvybe geguže. ♥
Taip pat, negaliu nepakomentuoti ir begalo žavaus Novos veidelio - jis man visad patikdavo. Jis labai gaivus ir tiesiog švyti. Puikus makiažas! ♥



Apsilankiau pas Mariją lover. Hmm.. Čia akivaizdžiai kažkas ne taip. Panelė nėra didelio lygio, bet jos įvaizdį „pataisyti“ tikrai įmanoma (siūlau paskaityti Lor „Charm VS Beauty“ - tikrai pravers mažo lygio panelėms ♥). Visų pirma man kliūna tai, kad Marijos plaukai šviesūs, bet antakiai juodi. Tai neskoninga! Antakių spalva turėtų būti tik šiek tiek tamsesnė nei plaukų. Taip pat, patarčiau pasirinkti kitą antakių formą. 😇
Veidas mielas, bet šitoks makiažas jį gadina. Turint tokią odos spalvą, persikiniai skaistalai netinka, patariu rinktis skaistalus iš rožinės spalvų gamos. Lūpų spalvos pasirinkimas taip pat nėra labai sėkmingas, čia gerai atrodytų šiek tiek tamsesnė arba natūrali lūpų spalva.
Apranga būtų visai padori, jei pasirinktum ryškesnį viršų (pavyzdžiui, oranžinę palaidinę ar megztinį), pridėtum šiek tiek aksesuarų, rankinę ir prie jos pagal spalvą derančius batelius, bet, mano nuomone, šių kelnių spalva ne pats geriausias pasirinkimas, ji labai rėžia akį.
Taip pat man nepatinka tatuiruotė, man atrodo, ji netinka. Harmoningiau atrodytų šiek tiek mažesnė.😇







Vau! Tokiai perfekcionistei kaip aš žiūrėti į šios panelės derinį yra tikra palaima, nes čia viskas puikiai suderinta iki smulkiausių detalių!
Peržvelgus Dalios galeriją nerasi vien tik juodos spalvos aprangų, kaip gali pasirodyti iš pradžių, ji gali priderinti net prasčiausią rūbą, ir derinys bus labai gražus. Iš šios panelės tikrai galima pasisemti įkvėpimo.
Daugumos, ko gero, pamirštas švarkelis iš „Chic & Co“ puikiai dera prie batelių, rankinė dera prie diržo, balti marškinėliai dera prie pilkšvos spalvos džinsų. Apranga nėra nei per daug ryški, nei per daug nuobodi. Daugiau pasakyti man tikrai jau nepavyks, nes neturiu ką čia pakritikuoti, o savo nuostabą jau išsakiau. Trumpai tariant, šis derinys - definition of perfect. 😊






Pabaigai dėl įvairumo nusprendžiau įvertinti būstą. Užsukau į svečius pas K.Perry. Šiaip K.Perry namų interjeras minimalistiškas ir neapkrautas, todėl išsirinkau mano nuomone įdomiausią kambarį, kurį galėčiau pakomentuoti.
Šis kambarys labai jaukus ir mielas! Sunku suprasti, kokios jis paskirties, bet dėl drabužių ant stovo primena miegamąjį. Tačiau aš sumišau dėl hamako tipo lovos - joje, manau, neįmanoma miegoti, nebent esi labai mažo ūgio, o kadangi visos MA panelės yra vienodo (ir ne mažo) ūgio, man kyla klausimas - kur savo namuose miega K.Perry? 😆 Aš labai tikiuosi, kad aš veltui jaudinuosi.. (😆)
Kambaryje derinasi interjero detalės ir baldai, nebent baltai juodas komodas nelabai įsipaišo į bendrą vaizdą, bet tai nėra labai pastebima. Už lango gražus gamtos vaizdas, spėju, žiema čia irgi būtų labai jauku. 😊 Beje, tas katinėlis dešinėje, begalo mielas, ir tokį aš auginu realybėje! Taip, taip, žydromis akutėmis! 😊




Taigi, šiandienai tiek! ♥ Labai ačiū, jeigu perskaitėte mano rašliavą iki pat pabaigos, tikiuosi jums buvo įdomu. Iki pasimatymo! ♥


3 komentarai:

  1. Gal būtų galima linką to Charm vs Beauty?? :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. http://writer-quintet.blogspot.lt/2017/08/charm-vs-beuty.html ;)

      Panaikinti
  2. Laba diena jums, čia yra greita, tik tuo atveju, jei jums labai reikalingas patikimas burtų ratukas, kuris padėtų atgaivinti jūsų subyrėjusius santykius, yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. „Egwali“ rašybos namai yra tinkamas pasirinkimas jums. Susisiekite ir paaiškinkite jam, ir aš galiu jus patikinti, kad visa kita bus visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės kerams, kol buvo tinkamai laikomasi visų numatytų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog tai puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių, todėl aš naudoju visas terpes, norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Kalbėkis su juo šiandien ir jūsų emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Pasiekite jį šiais kontaktais!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti