2017 m. rugpjūčio 16 d., trečiadienis

Charm VS Beauty


Sveikutės, mano mielosios skaitytojos!
❤❤❤❤❤❤
Tikriausiai būtų per daug banalu pradėti nuo žodžio "esu", tad pabandysiu kažką sugalvoti naujo.
❤❤❤
Pradėkime nuo to, jog mano tema yra skirta visoms, kurioms trūksta įkvėpimo ar kažko pritrūksta iki pilno derinio vaizdo... Iškart pasakau, jog esu žmogiška būtybė (tai reiškia, jog nebūtina manęs smerkti už klaidas), bei stebukladarė irgi nesu (aš neatsakau už jūsų spintos turinį).
❤❤❤❤❤❤
Charm VS beuty - tai tema, apie tai kaip suformuoti savo stilių, kur rasti įkvėpimo, kaip sukurti pakankamai išvaizdų panelės veidą ir derinį. Daug neprisistatinėsiu, nes daugelis ir taip mane pažįsta, o kas nepažįsta, tai "Nice to meet you!".
Eikime prie reikalo. Šiandieną pradėsime nuo nulio. Tai reiškia, jog einame į savo mieląją spintą ir verčiame visą jos turinį, kad rastume išsvajotąją eleganciją.

 ***********
Soundtrack: Mitchell Hope - Did I mention
 ***

#prettyandkind

Iš pradžių reiktų paaiškinti, kas yra tas #prettyandkind. Šioje rubrikoje visus derinius žymėsiu kiek kitaip, jog galėtumėte lengviau atsipaistyti, ką turėjau omenyje. Ką galiu pasakyt... man patinka tvarka :D.
Pretty - gražus (-i), mielas (-a)
And - ir :))))))
Kind - mielas (-a), malonus (-i), geras (-a)
O dabar mūsų derinio reikšmė: Graži ir miela. Jeigu jums jau viskas aišku, galiu tęsti?
Šiandien atskleisiu kelis savo patarimus kuriant "geros mergaitės" įvaizdį. Tad pirmyn į parduotuves, merginos!



Šiuose paveikslėliuose jūs matote mano norimą rezultatą. Šį stiliuką ir vadinu #prettyandkind. :) Labai tikiuosi, jog mano lūkesčiai bus įvykdyti. Išsikėlusios tam tikrus reikalimus - tikrai rasime viską, ko tik reikia super panelei ;D Pasiruoškite tikram iššūkiui, nes visko gali būti...

Keliaujam?

#shopping

Iš tiesų tokias, itin griežtas sąlygas pirkiniams, išsikeliu tik tada, kai jau man būna visai bankrotas, tačiau, juk būtų nesąžininga mažesnių panelių atžvilgiu pirkti labai brangius rūbus ir išleisti kelias dešimtis tūkstančių, tiesa? Tad būtų geriau iš kart išsikelti reikalavimus ir nepirkti to kas tuo momentu bus gražu.

Patarimai prieš apsiperkant:
  • Jeigu esate mažo lygio panelė - rinkitės parduotuvę Chic&Co. Kainos yra gan nuožmios, tačiau ten galima rasti, ko ieškojote ne vieną valandą. Jeigu norite puošnesnių rūbų - rinkitės Bella arba A TO Z. Ir svarbiausia dalyvauti akcijose, kur laimė gali nusišypsoti kiekvienam - už jokius pinigus!
  • Didesnio lygio panelėms siūlau rinktis ne vien iš parduotuvių, bet dalyvauti akcijose ir renginiuose, kurių taisykles jau puikiai pažįstame, dažniau rinktis drabužius iš laikinų kolekcijų (kainos irgi nuožmios, bet dar pakenčiamos) arba apsilankyti prekybos centre ir įsigyti tai kas atspindėtų jūsų panelės charakterį.
  • Nuspręskite kokią sumą norite išleisti ir neužmirškite priskaičiuoti grožio salono išlaidų!
  • Jauti, kad kažko trūksta? Nusiženk iškeltiems lūkesčiams. Tik truputį.... :)
Pradėkime!
1. Siūlau nieko nelaukus bėgti į parduotuvę ir susikurti #prettyandkind stiliuką. Parduotuvėje Chic&Co radau tris dėmesio vertas sukneles, kurias tikrai nebūtų gėda dėvėti. Įvertinsit?

2. Mane labiausiai sužavėjo pirmoji suknelė (796$) , tad ją ir pasirinksiu. Iš tiesų antru žingsniu norėčiau įsigyti skarą, švarką ar kažką panašaus. Pažiūrėkime ką radau!

3. Kad ir kaip keista būtų, aš teradau vieną padorią skarą iš Intensely Hers :). Matyt, esu tokia beviltiška, kad nieko nerandu :D. Iš pradžių reiktų pasakyti, kad šią skarą savo spintoje turiu ne vieną, bet štai baltai (822$) - taip ir neatradau progos įsigyti. Pagalvojau, kad prie viso šio derinuko betrūksta širdžiai mielų balerinų, tačiau tokių ko gero gyvenime čia nerasiu, tad teks apsieiti ir su aukštakulniais (#sosad).
(Aš ir vėl esu tokia šaunuolė, kad išsirenku tik tris batų poras...)

4. Be jokių įžangų ir paaiškinimų pasirinksiu pirmuosius batus (796$), dėl to, kad jie skirti pakankamai paprastai, tačiau įmantrų stiliaus skonį turinčiai asmenybei (tai yra - tau).
Ir pagaliau... įsigyjame aksesuarus ir bėgte bėgame į grožio saloną ^^
Net nežinau kodėl, bet visus norimus aksesuarus pasistengiu laimėti akcijose ar įsigyti laikinųjų kolekcijų matu, tad dabar sau metu rimtą iššūkį. Stebuklingu būdu prireiks susirasti auskarus, vėrinį ar kažką panašaus, žiedą (-us), apyrankę (-es) ir žinoma išvaizdžią tašytę :).


(Tenka pripažinti, jog išleidau daugiau nei tikėjausi. Kadangi neišleidome visų pinigų rūbams - truputėlį teko pridėti prie aksesuarų.Vietoj 900 dolerių, išleidau 2275 dolerių. Slepiuosi po lapai... *_*)

5. Nieko daug nebepristatinėjusi bėgu  į grožio saloną, kuriame pasistengsiu kuo aiškiau parodyti kelias didžiausias klaidas panelių daromas klaidas :).
Pradėsiu nuo šukuosenos. Paskutiniu metu stengiuosi laimėti kuo daugiau dailių šukuosenų, kadangi įsigyti - ne mano kišenei. Tiksliau, aš turiu ir kur kitur išleisti smaragdus ar safyrus (:D). Taigi... draugiškai siūlau rinktis šukuosenas, kurių plaukų spalva derėtų ne prie rūbų, o būtų natūralios plaukų spalvos. Atrodo tikrai geriau, nei rožiniai rūbai, ir rožiniai plaukai. Būkite natūralios (pasirenka šukuoseną ir bėga toliau)!
Toliau pasirinkau viską kas atrodytų natūraliausią... Tai reiškia, kad plačiai nepasakosiu, nes jau kitą įrašą ir kalbėsime apie makiažą... O dabar.
(pasigirsta fanfaros)



Labai džiaugiuosi, jog mums pavyko! Išleidome 4789 dolerius, bei drąsiai galiu pripažinti, jog galbūt skara net nėra reikalinga. O tai reiškia, kad galime nusipirkti dar kažką gražaus už sutaupytus pinigus ;D

Labai didelis ačiū, kad skaitėte! Siūlau apačioje ↓↓↓ palikti komentarą ir savo nuomonę :) Bei, žinoma, neužmiršti prisijungti prie mūsų mažo skaitytojų rato.
Su didele meile, Lorencija.








3 komentarai:

  1. Puiki idėja, manau tikrai gali padėti žaidimo naujokėms, ar šiaip besiblaškančioms tarp stilių. ^^ Tačiau man asmeniškai truputi keista, jog visus rūbus pasirinkai vienos spalvos, ar čia taip tiesiog atsitiktiai, ar specialiai ieškojai, kad būtų visas derinys vienos spalvos? :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kažkaip natūraliai gavosi, jog visi drabužiai buvo vienos spalvos. Kitą kartą reiks pagalvoti, kad nebūtų taip ;D Išties įdomiai gavosi, nors kažko panašaus ir ieškojau - ko nors balto...
      Nuoširdžiai dėkoju už nuomonę, pastebėjimą ir komentarą :>

      Panaikinti
  2. Laba diena jums, čia yra greita, tik tuo atveju, jei jums labai reikalingas patikimas burtų ratukas, kuris padėtų atgaivinti jūsų subyrėjusius santykius, yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. „Egwali“ rašybos namai yra tinkamas pasirinkimas jums. Susisiekite ir paaiškinkite jam, ir aš galiu jus patikinti, kad visa kita bus visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės kerams, kol buvo tinkamai laikomasi visų numatytų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog tai puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių, todėl aš naudoju visas terpes, norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Kalbėkis su juo šiandien ir jūsų emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Pasiekite jį šiais kontaktais!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti