2017 m. rugpjūčio 30 d., trečiadienis

Who is most likely to... ? #2

Hi my loves 
Su Jumis, mielosios šio blog'o skaitytojomis sveikinusi aš, Madi ir parengiau Jums dar viena įrašą su žaidimu ,,Who is most likely to...?“ ! 
Labai džiaugiuosi, kad Jums patiko pirma šio žaidimo dalis ^^. 
Mano atžvilgiu šis įrašas išėjo truputį geresnis nei pirmasis, žinoma ne dėl pačio turinio (Nes dalyvės yra Vau ! 😍), o dėl to, kad truputį labiau pasistengiau dėl pačios šio įrašo išvaizdos. Pirmas įrašas buvo labiau spontaniškas ir ne iki galo apgalvotas (Tad už tai atsiprašau Peaches and Cream blog'o rašytojas, nes jos nusipelno daug daugiau !).

Žaidimo eiga:
Aš užduodu klausimus, pavyzdžiui: Who is most likely to apiplėšti banką?
Panelės turi atsakyti ir pasirinkti kurį iš jų labiausiai linkusi tai padaryti ir paaiškina kodėl.

Šio įrašo savanorės yra dvi giminingos sielos, geriausios draugės Kin Na Na ir Satina

Kokia yra jūsų draugystės istorija? Kaip susipažinote? Ir kokie buvo patys pirmi įspūdžiai apie vieną kitą? 

Kim Na Na:
 Taigi mūsų pažinties iniciatorė buvo Sati, tai ji buvo ta kuri man pirmoji parašė.
Mudvi greitai radom bendrą kalbą bei pažinom viena kitą. Didžioji dalis draugystės susideda iš bendrų pomėgių, panašumų ir panašaus mąstymo. Trumpai tariant, mudvi lyg sielos draugės, kurių rasti nėra lengva😉.
Satina:
Kim labai gražiai išdėstė pačią istoriją, tai aš atsakysiu į kitą klausimą. Taigi, pirmieji įspūdžiai 😀.Visada labai keista iš pradžių bendrauti su žmogučiu kurio visai nepažįsti, tai buvo labai nejauku. Bet laikui bėgant apsipratom. Ir bendravom kaip senos pažįstamos :>.

Tad nieko nelaukiam ir pasineriam į žaidimą, kuris su šių panelių pagalbą bus labai, labai, labai linksmas ! 😋

1. Kas yra labiau linkusi turėti keistas baimes?
Kim Na Na:
Visad randu ko išsigąsti... Dažniausiai išsigąstu tokių elementarių dalykų kaip praviros durys, ar staiga nukritęs drabužis 😀.
Satina:
 Aš, nes bijau visko kas juda. Pūkelių, vabalų, gyvūnų ir net vaikų 😂.
Kim Na NaĮprasta Sati 😀.

2. Kas yra labiau linkusi susipešti?
 
Kim Na Na:
Mane nervuoja net menkiausi dalykai, visad prie visko "kabinuosi", dėl visko priekaištauju, o tai ir būna didžiausia peštynių priežastis 😀.
Satina:
Jau įsivaizduoju mus besipešančias dėl saldainių su sesėm 😀.
Kim Na Na: Įsivaizduoju ir aš, tik ne dėl saldainių 😀.

3. Kas yra labiau linkusi tapti milijoniere?
 Kim Na Na:
Nemanau kad mums rūpi tokie dalykai kaip pinigai.
Satina: 
Abi, viskas išleistumėm ant kpop dalykėlių 😁.

4. Kas yra labiau linkusi nerimauti dėl niekniekių? 
Kim Na Na:
Visad dėl visko nerimauju, žinau, kvailas įprotis, bet net kitų problemos dažniausiai tampa manosiomis 😉.
Satina: Dėl manęs nesijaudini.
Kim Na Na: Jaudinuosi visad, kai yra dėl ko jaudintis 😀.
Satina: Niekada 😀.
Kim Na Na: Jau tik nereikia.....
Satina: Tu dėl spuogo labiau jaudiniesi 😀.
Satina: 

Oj, abi mes. Nes aš visada jaudinuosi dėl visko kas net nėra su manimi susiję.

5. Kas yra labiau linkusi keliauti ? 
Kim Na Na: 
Mes abi namisėdos, retai keliam kojas iš namų, tai ir keliavimas nei vienai ne prie širdies😉.
Satina: Prie širdies, bet nekeliauju 😀.
Kin Na Na: Aha, kai su kuo susitikt turi, tai tik skundiesi.
Satina: 
Abi sėdim namie, tai koks keliavimas 😀.

6. Kas yra labiau linkusi gyventi zoologijos sode?
Kim Na Na: 
Nei viena. Ten gi nėra interneto 😀😀.
Satina: Kur Kim ten internetas
Kim Na Na: Gerai būtų😀
Satina:
Bijau net žirafų tai koks zoo parkas 😀.
Kim Na Na: O man patinka visi gyvūnai.

7. Kas yra labiau linkusi garsiai dainuoti viešoje vietoje ? 
Kim Na Na: 
Nesvarbu kur, nesvarbu kada, visad dainuoju, o ir Sati pasižymi šia savybe 😀.
Satina: 
Noriu prarasti visus savo prisiminimus apie tai kaip per istoriją dainuoju kpop dainas. Kaip tėvai naktį turi kęsti jas ir visą kitą 😀
Kim Na Na: Va va

8. Kas yra labiau linkusi išmokti kalbą ? 
Kim Na Na: 
Emm nei viena. Bandėm abi mokintis, bet nepavyko raides ir kelis žodžius išmokt 😂.
Satina: 
Per metus išmokau kelis pagrindinius žodžius ir raides. Su Kim tas pats. Tai abi mes 😅.

(Kaipgi be mano mėgstamiausio klausimo? 😂 )
9. Kas yra labiau linkusi būti pirmai, kuri mirs per zombių apokalipsę?
Kim Na Na:
Mes bėgsim, Sati bandys mane permest per tvorą, ir jai nepavyks 😆. I'm dead 😂.
Satina: 
Keltumėm Kim per tvora, ten pasirodo butų daaug zombių. Metu Kim per tvora ir bėgu 😂.
Kim Na Na: Ir tada Kim pribaigs Sati 😀.
Satina: Tu manęs nepagausi.
Kim Na Na: Aha, norėtum.
Satina: Nebent būsi zombis.
Kim Na Na: Tai apie tai ir kalbu 😀.
Satina: Tada Sati dead, nes Kim kaip terminatorius.
Kim Na Na: O kaip kitaip. Much better nei terminatorius 😂.

10. Kas yra labiau linkusi iššvaistyti pinigus? 
Kim Na Na: 
Perku viską, ko reikia, ir ko nereikia (o ypač kpop things)😀.Su Sati tas pats 😁.
Satina: 
Šiandien pirkau kojines. Tas kojines nemanau, kad užsidėsiu.
Kim Na Na: Tikiu 😂.
Satina: Bet juk svarbiausia turėt 😋. 

11. Kas yra labiau linkusi pasimesti miške? 
Kim Na Na: 
Aš niekad neesu pasiklydus, o jai Sati įleistumėt į mišką, ji turbūt pamačius musę atsidurtų medyje, o ką jau kalbėt apie orentavimąsi 😆.
Satina: Aš lankiau orientavimasį, bet tai nepadėjo.
Kim Na Na: Tai ir bandau pasakyt 😀.
Satina: 

Aš nerasčiau kelio namo, be prikolų. Gyvenu čia beveik 16 metų.

12. Kas yra labiau linkusi sulaukti stebuklo? 
Kim Na Na:
Bet aš nerandu žodžių paaiškint kodėl 😁.
Satina:
Jai viskas sekas, pradedant viskuo ir tuo ir baigiant.

13. Kas yra labiau linkusi įstoti į armiją? 
Kim Na Na:

Mano svajonė, visad mane žavėjo tai. Nors greičiausiai iš ten išmestų dar pirmą dieną 😂.
Satina: 

Jos svajonė 😊.

14. Kas yra labiau linkusi pamatyti vaiduoklį? 
👻👻👻
Kim Na Na: 
Tik ne aš. Gal nei viena. Netikiu niekuo ko niekad nemačiau, so manau tai paaiškina mano mąstymą. O ir Sati ne ką labiau tiki į tai.
Satina:
15. Kas yra labiau linkusi būti pirmai atleista iš darbo? 
Kim Na Na: 
Su savo durnystėmis abi greit iš visur skristumėm😀. Niekur mums nevieta.
Satina: 
Nemėgstu darbo, bet mėgstu uždirbt, tai yra tik viena išeitis tam, bet to geriau neskelbt, nes mano legendiniai planai negali pasklist po MA 😂.
Kim Na Na: Geriau net nereikia 😂.

Ką manote apie šį žaidimą ? Ar Jums patiko dalyvauti? 
Koks klausimas Jums labiausiai patiko? Koks mažiausiai?

Kim Na Na: Įdomus, nuotaikingas, šiek tiek pamąstymo sukeliantis žaidimas. Dalyvauti tikrai patiko, tik gaila jog jau baigėsi 😊. Na o labiausiai patiko "Kas yra labiau linkusi išvaistyti pinigus". Nors gal labiausiai patiko zombių klausimas😀. O nepatikusio nebuvo😉.

Satina: Manau jis labai linksmas. Visi klausimai labai faini ir įdomus. Atvirkščiai nei Kim, pas mane pamąstymų nebuvo, tai lengvas laiko praleidimas :> Geriausi atsiliepimai, MaDiSOnn!^^.

Truputį statistikos smalsioms 😋:
Kim Na Na buvo išrinkta: 16 kartų.
Satina buvo išrinkta:  10 kartų.
Kim Na Na išrinko Satina: 4 kartus.
Kim Na Na išrinko save: 9 kartų.
Satina išrinko Kim Na Na: 8 kartus.
Satina išrinko save: 8 kartų.
(Beje ar Jums patinka ši maža statistika, ar geriau ją pašalinti? 😉)

Taip pat jeigu Jūs su savo geriausia drauge ar draugėmis norėtumėte dalyvauti šioje rubrikoje, būtinai rašykite man.
Kontaktai:
MA FB anketa - Madisonn MA; Superpanelė - MaDiSOnn... ;
Elektroninis paštas - madisonn.madosarena@gmail.com

Labai ačiū visoms skaičiusioms šį įrašą ir iki kito susitikimo! 💛

4 komentarai:

  1. Įdomus įrašas ;) Tik labai trikdė tai, jog sumalti vardai, mažai kur supratau kas ką sako :D Turbūt, dėl šrifto. Žinau, kad norisi mandriau vis kažką padaryt, bet paprasčiau geriau ;) Na, pvz Satina atsako jog ,,Kim na na" yra labiau linkusi įstoti į armiją. Manau kad tiek Sati, tiek Kim vardus reikėjo rašyti vienu šriftu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labai ačiū, būtinai atsižvelgsiu į Tavo pastabą ^^.

      Panaikinti
  2. Sveiki, čia yra greitas, skirtas tik tiems, kuriems reikia pokyčių savo meilės gyvenime, tiems, kurie ieško patikimo rašybos rato, kuris padėtų atgaivinti savo žlugusius / griūvančius santykius, taip pat tiems, kurie kenčia nuo įvairių negalavimų. yra tas, kuris yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. Gydytojo Egwali burtų namai yra tinkamas pasirinkimas jums, jums reikia tik kontakto, tada galiu jus patikinti, kad visa kita būtų visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės užkeikimui, buvo tinkamai laikomasi visų tinkamų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog jis puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių. Štai kodėl aš naudoju visas laikmenas norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Šiandien kalbėkis su juo ir tavo emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Jam tereikia skambučio!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  3. Laba diena jums, čia yra greita, tik tuo atveju, jei jums labai reikalingas patikimas burtų ratukas, kuris padėtų atgaivinti jūsų subyrėjusius santykius, yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. „Egwali“ rašybos namai yra tinkamas pasirinkimas jums. Susisiekite ir paaiškinkite jam, ir aš galiu jus patikinti, kad visa kita bus visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės kerams, kol buvo tinkamai laikomasi visų numatytų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog tai puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių, todėl aš naudoju visas terpes, norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Kalbėkis su juo šiandien ir jūsų emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Pasiekite jį šiais kontaktais!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti