2018 m. sausio 24 d., trečiadienis

Liliannos gimtadienis!

Nors ir pavėluotai, bet visas WQ kolektyvas norime pasveikinti Lilianna. su praėjusiu gimtadieniu!
Turėjom pasveikinti gruodžio 19 d., bet su mūsų atmintim... Primiršom ir maldaujam Lili atleidimo ir malonės 💕
Tai mūsų komandos įkvėpėja, klaidų taisytoja, patarėja ir dar daugybę pareigų turinti
LILIANNA.
Pasveikinkim, šį žmogelį su gimtadieniu!


Miela ir brangi Lili,

Tu ir pati žinai, kad mes visos tave be galo mylime ir dabar graužiamės dėl to, kad nepasveikinom, bet tu mums miela draugė, begalvėms atleisk. Ant nesveikų žmonių pykti negalima...
Esi tu mūsų įkvėpėja kaip sakiau, moki gerai nuteikti, moki sugrąžinti norą rašyti, esi didelė mėgėja ir pajuokauti, ir kartais su sarkazmu ką ištarti, bet vis tiek tave žiauriai mylim.
Pas mus milijonai klaidų bus ir šiame įraše, bet tu bent šį kartą pailsėk ir jų netaisyk. Bus iš ko po to pasijuokti.
 Man būtų gėda nepasveikinti tokio auksinio žmogaus! 💕
Ačiū, kad esi ir būsi su mumis!








Nu dėkui Dievui, snepe pagavau tavo gimtadienį. Lili labiausiai tau linkiu tikrų draugų,visada turėti savo nuomone, ir šypsotis net žmonėms kurie yra tavo priešai. Linkiu daug jaukumo širdyje ir visada turėti po ranka šiltą pledą. Esi šiltas žmogus, tad visada tokia lik. Tegul širdį nepriktrūkta ramumo. 
Nepamiršk mūsų.
Apkabinu💗

10 komentarų:

  1. Su visa pagarba jums ir jūsų burtininkams privalau visiems pasakyti šį liudijimą. Su kitais burtininkais jokių rezultatų nemačiau. Aš tiesiog norėjau pas jus ateiti anksčiau, iš jūsų gavau geriausią. Mano buvusio vyro nebuvo ten metus, aš eidavau visur ir pas kitus burtininkus pagalbos, bet rezultato nebuvo, kol draugas supažindino mane su daktaru Egwali. Po to, kai buvo atliktas susitaikymo burtas, pagaliau man paskambino iš jo. Jo stebuklai padarė stebuklus, o mano vyras grįžo kupinas meilės. Tai stebuklas! Jis staiga grįžo su gėlėmis, sakydamas, kad turėčiau jam atleisti, buvau tikrai šokiruotas, kai mano vyras klūpojo maldaudamas atleidimo ir kad aš jį priimsiu. Man labai trūksta žodžių ir džiaugiuosi, kad tu esi Dievas, kurį atsiuntė aš ir visa mano šeima. Ir dabar aš vėl esu džiaugsminga moteris. Labai ačiū dr. Egwali. Visiems, kurie ieško tikro rašybos būrelio, susisiekite su dr. Egwali savo el. Pašto adresu. Pašto adresas: (dregwalispellbinder@gmail.com). Taip pat galite susisiekti su juo tiesiogiai per „Whatsapp“ telefonu +2348122948392
    Jis tikrai yra garantuotas

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveiki, vaikinai! Tai priklauso tik nuo šio nuostabaus burtų kolekcionieriaus, kuris yra vertas mėgdžiojimo, taip pat mano geriausia draugė Katherine .. Aš esu Donna Burkley. Aš gyvenu Kalifornijos San Francisko įlankoje, mano emocinis gyvenimas geriau pasikeitė nuo intervencijos „Egwali“, kurį pateikė mano brangus draugas tuo metu, kai visi manėme, kad tai padaryta atvirkščiai. Patikėkite, aš netikėjau dėl savo skirtingų susitikimų su daugybe būrėjų ir svetainių, kad visi sugrąžintum savo žavų, lengvai į akis žvelgiantį vyrą, neabejotinai turėdamas omenyje, kad turėjo būti patikima vieta , tada kathy atėjo su daktaro Egwali straipsniu, o po užtarimo su gydytoju poilsis buvo visiškai kitokia patirtis ir visiškai naujas meilės krepšys man ir vaikams. Šiandien mes vėl susituokėme ir gyvename gražiai, dabar galiu save vadinti tikru tikinčiu vaikinu, kuris kada nors galėtų įsivaizduoti, kad jis vis dar grįš, dar kartą ačiū jums. Dar daugiau malonės alkūnėms. Nesidrovėkite dėl to ir jūs išimtis..tai jo kontaktai. WhatsApp: +2348122948392 / paštas: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  3. Black magic >>Witchcraft-Spells| ☎+27660670249. | Bring lost love spells || Voodoo spells
    Dr .Prof Remmy is a Voodoo -witchcraft spell caster who has witchcraft spells to help you with any situation or problems. My witchcraft spells can help you if you are feeling (https://psychicremmy.webnode.com/love-spells/)

    ARE YOU FEELING TOTALLY HELPLESS MARRIAGES/ DIVORCE/ LOST LOVE AND FINANCIALLY DOWN ??? I AM HERE TO HELP YOU, Dr. Prof Remmy
    CALL OR WHATSAPP
    * *Powerful love spell.
    *Revenge of the raven curse.+27660670249.
    *love spell caster to bring back lost lover .
    *Traditional healer to bring back lost lover (return back ex lover Uncoditionally).
    *Protection spell/The spell to defeat your rival.
    *Spiritual Cleansing spell/Curse removal.
    *Goodluck charm(Remove negative energy),+27660670249.
    *African witchcraft healers.
    *Hex removal/Spiritual healing spell.
    *Wicca witch craft.
    *Divorce/Break up spells.+27660670249.
    *Magic love spells
    *Sangoma traditional medicine.
    *Gay love spell.
    *Real magic spells+27660670249.
    *Fertility spells.
    *Divorce spell
    *Marriage spells. https://psychicremmy.webnode.com/love-spells/
    *Native healer.
    *Herbalist/traditional healer,+27660670249.
    *Fortune teller
    *Palm reading. https://www.psychicremmy.com/
    *Psychic reading.
    *Madness caused by witch craft.+27660670249.
    *Black magic spells to bring back a lover
    *Kissing/attraction spells.
    *Stubborn children
    *Dull children in Class

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mes su savo vaikinu taip mylėjome vienas kitą, kad mūsų santykiai buvo išties nuostabūs ir sužinojome, kad niekada negalėsime vienas be kito. Nors aš jį labai mylėjau, niekada nežinojau, kad jis atsibodo nuo santykių ir domėjosi mano geriausiu draugu. Jis išsiskyrė su manimi ir aš buvau nuniokotas, prieš kiekvieną naktį eidamas miegoti sušukau akis, mano gyvenimas ir svajonės buvo sužlugdytos, kol susisiekiau su senu savo draugu, kuris tada supažindino mane su daktaro Egwali magiškuoju burtu. Daktaras Egwali davė man nurodymus, ką daryti, aš griežtai laikiausi jos ir pasakiau, kad mano vaikinas grįš pas mane elgetaudamas per 24 valandas. Mano draugas atėjo pas mane maldaudamas ir verkdamas ant kelių, ir aš jį priėmiau atgal. Ačiū dr Egwali už jūsų nuostabius darbus. Jei turite panašių ar blogesnių problemų, susisiekite su Juo el. Paštu: (Dregwalispellbinder@gmail.com) arba „WhatsApp“: +2348122948392 ir niekada nesigailėsite su juo susitikę.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Kartais gyvenimas gali būti įdomus, viena minutė yra graži ir kita minutė yra visiškai kitokia. Mano vyras ir aš gyvenau labai gražų gyvenimą prieš netikėtą chaosą, gyvenimą be dėmių ar nepasitikėjimo, kol mes neturėjome jokių problemų su mūsų vaikų paramą, jis nustojo mokėti ir rasti nuotykius už flirto su savo prestižinio sutuoktinių namų. Viskas, ką aš patyriau. Ir už tai, ką aš dirbau dėl nereikalingo malonumo, aš jaučiau šią tuštumą manyje, aš neturėjau idėjos, kaip man padėti su juo suvienyti, nes jis negrįžo namo, liko vėlai, gėrė, rūkyti, atliko visus dalykus, kuriuos jis niekada nebuvo padarė. Bet dėka žmogui, kuris atnešė džiaugsmą su stabilumu savo namams, dr. Egwali, gerų darbų vyras, yra toks tikras ir apgyvendinimas bandžiau ir pasitikiau. Pasikalbėkite su juo dėl to, kas jums rūpi ir jums bus malonu, kad padarėte. WhatsApp arba Viber +2348122948392 arba elektroniniu paštu Dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  6. Sveiki vaikinai! Tai skirta tik šiam nuostabiam burtų kolekcionieriui, kuriam verta sekti, taip pat Katherine, mano geriausiai draugei. Aš esu Donna Burkley, aš gyvenu San Fransisko įlankoje, Kalifornijoje, mano emocinis gyvenimas pasikeitė į gerąją pusę po intervencijos. Egwali, kurį pristatė mano brangus draugas, kai visi manėme, kad tai padaryta atvirkščiai, taip ir atsitiko. Patikėkite, aš buvau nepatikimas dėl savo skirtingų susitikimų su daugybe burtininkų ir svetainių, kad sugrąžinčiau savo žavų ir simpatišką vyrą, be jokios abejonės, kad ten turėjo būti patikima vieta. Tada Kathy atėjo su daktaro Egwali straipsniu ir, užtarus gydytoją, pertrauka buvo visiškai kitokia patirtis ir naujas meilės maišas man ir vaikams. Šiandien mes vėl susituokėme ir nuostabiai gyvenome, dabar galiu patogiai vadintis tikru tikinčiuoju, vaikinai, kurie galėtų įsivaizduoti, kad jis grįš, dar kartą ačiū dr. Daugiau malonės jūsų alkūnėms. išimtis .. Tai jūsų kontaktai. „Whatsapp“: +2348122948392 / paštas: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  7. Ar norite taikos savo gyvenime, taip pat pavargote išgyventi nepageidaujamas traumas savo santuokiniame gyvenime. Dr Egwali yra čia tik tam, kad padėtų išspręsti tą chaosą ir sugrąžintų jūsų namams nesibaigiančią ramybę. Viskas priklauso nuo jūsų pozityvumo lygio ir nuo to, kaip esate pasiryžę įnešti pokyčių į savo gyvenimą, nes jie abu yra svarbūs atliekant šią pareigą, jis sutaupė daug, o aš esu vienas iš jų. Kalbėkitės su juo šiandien ir turite begalę priežasčių vėl šypsotis .. Whatsapp / +2348122948392
    Paštu / dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  8. Pastaruosius aštuonerius metus ir dešimt mėnesių sergu herpesu ir nuo to laiko vartoju seriją gydymo ir tablečių, bet nepagerėjo, kol nesutikau DR WALE liudijimų apie tai, kaip jis gydė įvairius žmones nuo. įvairių ligų visame pasaulyje, tada susisiekiau ir su juo. Po mūsų pokalbio jis man atsiuntė vaistų, kuriuos išgėriau pagal jo nurodymus. Kai baigiau vartoti vaistažolių preparatus, nuėjau pasitikrinti ir mano didžiausiai nuostabai išgydžiau nuo herpeso. Mano širdis pilna džiaugsmo. Jei sergate herpesu ar bet kokia kita liga, šiandien galite susisiekti su DR WALE šiuo WhatsApp/Viber: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com
    DR WALE taip pat gydo:
    1. ŽIV / AIDS
    2. HERPES 1/2
    3. VĖŽYS
    4. ALS (Lou Gehrig liga)
    5. Hepatitas B

    AtsakytiPanaikinti
  9. GRĄŽINKITE BUVUSIĄ MYLĖTOJĄ DABAR ARBA ATSTATYK NUTRAUKUSIUS SANTYKIUS, SANTUOKĄ.

    Man tiesiog apmaudu, kad man taip ilgai ir daug kartų skaudėjo ir verkiau. Ačiū, DR WALE, norėjau, kad būčiau tave radęs anksčiau, tu būtum išgelbėjęs mane nuo daugybės skausmų pastaruosius penkerius metus, mano buvęs mylimasis paliko mane dėl kitos moters vos per kelias dienas aš susisiekiau su tavimi DR WALE, tu sugrąžinai mano nutrūkusius santykius Išleidau pakankamai nedidelį turtą, kad galėčiau išvykti į savo svajonių kelionę atostogauti, bet kokia prasmė leistis į svajonių kelionę be savo gyvenimo meilės. DR WALE suteikė man vilties, o jo sąžiningumas yra gaivaus oro gurkšnis, jaučiuosi tokia gera ir sunki širdyje laimė susigrąžinti buvusį meilužį. Kuris maniau, kad jis dingo amžiams. Mes dabar susituokę, nes dalinuosi su jumis savo liudijimu. Jei nutrūko santykiai ar santuoka arba norite susigrąžinti buvusį meilužį, susisiekite su DR WALE šiandien yra geriausia. jo kontaktai yra WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  10. NEBEVERKITE IR IEŠKOKITE MEILĖS RABUČIŲ INTERNETU, NE DAUGIAU IEŠKOKITE SPRENDIMO, DABAR ATGAUKITE SAVO SANTUOKĄ IR SANTYKIUS DABAR, PADĖDAMAS DR WALE

    Viskas prasidėjo praėjusių metų gegužę, kai mano vyras lankėsi Šveicarijoje dėl programos, kuri truko du mėnesius. Kai vyras grįžo namo, pastebėjau kai kuriuos jo charakterio pokyčius mano ir vaikų atžvilgiu. Viskas, ką darau, kad jis būtų laimingas, jis susierzina ir nervina. atsitiktinai, išeina iš namų ir grįžta vėlai. Greičiau jis vėl ieško pašaukimo vienas į Šveicariją, ką aš sutikau, manydamas, kad tai padarys jį laimingą, bet mano didžiausiai nuostabai niekada nežinojau, kad tai mūsų santuokos pabaiga, jei ne DR WALE. santuokos gelbėtojas, Pagarbiai buvau toks sugniuždytas, kai mano septynerių metų vyras paliko mane ir persikėlė į Šveicariją pas kitą moterį. Skausmai buvo tiesiog per dideli, kad galėčiau ištverti, kad nebegalėjau to ištverti. Taigi turėjau kreiptis pagalbos į internetą, kol sužinojau, kad DR WALE yra tikras reikalas. Išbandžiau viską, ką žinojau, ir su tavo burtais, palaiminimais ir nepaprastomis magiškomis galiomis tu padarei visą darbą man, kurį garantavote teigiamą rezultatą per savaitę, mano buvęs vyras grįžo pas mane ir gailėjosi dėl viso to, ką padarė. Ir dabar mano gyvenimas subalansuotas ir aš vėl laiminga. Ačiū, pone, susisiekiate su juo per WhatsApp: +2347054019402 ARBA El. paštu: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti