2017 m. spalio 4 d., trečiadienis

Who is most likely to... ? #3

Hi! 
Mokslai prasidėjo ir WQ blog'o įrašai dingo. Bet pamažu, mokslo metų pradžiai įpusėjus, vėl imamės rašymo. Žinoma mūsų įrašai nebus tokie dažnį kaip vasarą, visgi mokslai prasidėjo ir namų darbai nelaukia kol pagaliau baigsi rašyti įrašą. 
Tad šiandien sulauksite jau trečio įrašo su YT žaidimu „Who is most likely to... ?“. Šiandienos savanorės yra Vero Cafe klubo prezidentės ir geriausios draugės arendelė ir Ardžumardž.

Jų draugystės istorija yra labai įdomi ir išskirtinė, jos pačios nežinojo, kad taps neišskiriamos draugės ir suartės kaip seserys.

Kokia yra jūsų draugystės istorija? Kaip susipažinote? Ir kokie buvo patys pirmi įspūdžiai apie viena kitą?

Ardžumardž: Iš pradžių susipažinau su kita panelė per kurią mes su Arendėle susipažinom. Ji mane pridėjo prie jos Facebook šeimos kurioje buvo Arendelė bei dar kelios panelės, tai ten ir susibendravom. Ir tiesą pasakius, neturėjau pirmo įspūdžio, galvojau, kad ji yra paprasta panelė 🙂.
Arendelė: Tai viskas prasidėjo, kai aš susipažinau su Ketrin Mey ir Asta. Sukūrėm chat'ą ir Asta nusprendė kad reikia dar vieno žmogaus į mūsų kompaniją. Aš žiauriai prieštaravau, nes, prisipažinsiu - nemėgstu naujų pažinčių. Bet Asta vistiek ieškojo to vienintelio žmogaus. Ir rado Ardžę. Iš pradžių mano nuomonė apie ją buvo tikrai nekokia. Labai jos nemėgau ir galvojau, kad ji bus kokia nuoboda, gyvenusi kaip po akmeniu, nes Ardžumardž retai matydavau Facebook'e. Susibendravom šiek tiek daugiau. Ir po to mūsų „šeimynėlė“ labai stipriai susipyko. Visos ėjom atskirai, kiekviena sau. Bet tada mes kažkaip labaaaaaai susibendravom, ir dabar aš ją laikau geriausia drauge (nežinau kaip Ardžė :")).

Ardžumardž: Irgi laikau tave geriausia drauge 😅.
Arendelė:💓.

O dabar prieikime prie žaidimo ir jo klausimų, malonaus skaitymo ir susitiksime įrašo gale 😉.

1. Kas yra labiau linkusi ateityje turėti daugiau vaikų? 


Arendelė: Ardžumardž. Nekenčiu vaikų. Pas mane giminėj jų tiek, kad jau iki kaklo tos isterijos ir žliumbimas, pastovus lipimas ant galvos ir pan. Taip kad nononono. Dar pagalvojus kad reiktų juos pagimdyt tai ehh... jau klykiu jeigu į pirštą įsipjaunu su lapu. O čia...

Ardžumardž: Aš, nes esam su Arendelė kalbėjusios apie tai, ir ji minėjo, kad nenori vaikų.


2. Kas yra labiau linkusi gauti darbą kitoje šalyje? 
Ardžumardž: Abi. Manau, kad abi. Net nežinau kodėl 😀 
Abi gerai kalbam anglų ir manau tai padėtų mums.
Arendelė: Abi. Abi mokam anglų k., mokam bendraut su kitais ^^.

3. Kas yra labiau linkusi nukeliauti į mėnulį? 
Ardžumardž: Arendelė. Manau, tam reiktų drąsos ir ryžto, o šių savybių aš neturiu.
Arendelė: Aš. Visada svajojau nukeliaut į kosmosą. Dievinu tą pasaulio pusę, kurios nematom. Visada domėjausi kosmosu, jo kūnais. Tai mane ramina. Todėl laisvai skrisčiau.

4. Kas yra labiau linkusi pamesti telefoną? 
Ardžumardž: Aš. Aš visą laiką kažką pametu ir pasidedu ten kur nerasčiau.
Arendelė: Aš. Žiemą pamečiau telefoną lipdama iš mašinos. Ačiū nepažįstamai merginai, kuri jį nunešė į mokyklą pas budinčiąją, kuri pranešė mano mamai. Taip pat esu du kartus nuo namų raktus pametus. Taip pat sėkmingai radau pas budinčiąją. Ir jeigu ne mano klasiokė, savo telefoną būčiau palikusi Pegase, kavinėj, ir dar panašiose vietose.

5. Kas yra labiau linkusi parašyti knygą? 
Arendelė: Neįsivaizduoju, bet tikrai ne aš. Su kūrybiškumu pas mane ne kažką.
Ardžumardž: Nei viena. Ypač aš. Abi esam nekokios su kūryba ir pnš.

6. Kas yra labiau linkusi būti dramos karalienė?
Arendelė: Aš. Neveltui į dramos studiją einu. Kur dramos - ten aš. Mėgstu kištis ne į savo reikalus :")
Ardžumardž: Abi. Abi esam tokios, greit supykstam ir galim lengvai iškelt dramą dėl nieko 😀

7. Kas yra labiau linkusi pamatyti vaiduoklį?
👻👻👻
Arendelė: Aš. Pusę vasaros man atrodė, kad mano lovos gale, kamputį tokiam, kažkas stovi, todėl bijojau ištiest kojas. O šiaip man dažnai vaidenasi kad už manęs kažkas stovi ir pan.
Ardžumardž: Aš. Amžinai išsigąstu ko nors ir manau, kad tai vaiduoklis. Esu mačiusi merginą balta suknele ir ilgais juodais plaukais sėdinčią mano lovoj kiekvieną vakarą. Buvau tada maža, tai miegodavau mamos kambary.

8. Kas yra labiau linkusi padaryti tatuiruotę?
Ardžumardž: Aš. Jau senai svajoju apie mažą tatuiruotę. Bet kai būna per daug man jau negražu.
Arendelė: Ardžumardž. Be proto bijau adatų, todėl tai ir yra pagrindinė priežastis. O šiaip norėčiau kokios mini tatuiruotės ant riešo ^^

9. Kas yra labiau linkusi iššvaistyti pinigus?
Arendelė: Aš. Taupyt man yra misija neįmanoma. Susitaupau vieninteliu atveju - jeigu pinigus atiduodu saugot tėčiui. O šiaip tai be šansų.
Ardžumardž: Aš. Kai tik gaunu pinigų iš kart juos išleidžiu ir dažniausiai atsitinka tai, kad po to gailiuosi nepasitaupiusi.

10. Kas yra labiau linkusi tapti slapta agente? 
Arendelė: Tikrai ne aš. Nemėgstu tokių dalykėlių.
Ardžumardž: Nežinau, bet tikrai ne aš.

11. Kas yra labiau linkusi sukčiauti per testą? 
Arendelė: Aš. Kiekvieną kartą per istoriją. Arba rusų.
Ardžumardž: Arendelė. Nemėgstu sukčiauti. Visada rašau be špargalkės. Nemoku sukčiauti nes mane lengva prigauti būtų, o po to graužtų kaltės jausmas.

12. Kas yra labiau linkusi bijoti tamsos? 
Ardžumardž: Arendelė. Dievinu tamsą, todėl jos nebijau.
Arendelė: Aš. Bijau tamsos :").

13. Kas yra labiau linkusi persivalgyti? 
Ardžumardž: Aš. Mėgstu pavalgyti, todėl ir persivalgau.
Arendelė: Ardžumardž. Aš kai valgau - nejaučiu sotumo jausmo. Visiškai. Galėčiau kimšt į save viską ką mėgstu.

14. Kas yra labiau linkusi tapti žvaigžde? 
Ardžumardž: Nei viena. Abidvi nepasižymim ypatingais talentais todėl ir manau taip 😀
Arendelė: Aš. Nežinau kodėl. Mėgstu visur dalyvaut, rodyt save, kad visi pažinotų. O Ardž retai pasireiškia. Nors kalbant apie talentus, tai joa. Aš nieko nesugebu. Tik kad lanksti esu.
Ardžumardž: Todėl, kad esu drovi 😃.
Arendelė: O aš ne. Bet milžinišką scenos baimę turiu.

15. Kas yra labiau linkusi būti pirmai, kuri mirs per zombių apokalipsę?
Ardžumardž: Aš. Nemokėčiau išgyventi😀. Išsigąsčiau, supanikuočiau. Taip pat nemoku muštis tai tikrai mirčiau pirma 😀.
Arendelė: Aš. Nepasižymiu dideliu protu, todėl nežinočiau kaip kuo ilgiau išlikt.

 Ką manote apie šį žaidimą? Ar Jums patiko dalyvauti? 
Koks klausimas Jums labiausiai patiko? Koks mažiausiai?
Arendelė: Buvo labai smagu dalyvauti ^^ dar daugiau sužinojom viena apie kitą. Labiausiai patiko klausimas su mėnuliu ir dramom, nepatiko... Hm, gal apie knygų rašymą.
Ardžumardž: Man labai patiko žaisti šį žaidimą, ir ačiū tau, kad priėmei mus 😀 
Man patiko visi klausimai ir negalėčiau išskirti mėgstamiausio ar nemėgstamiausio.

Sakiau, kad susitiksime 😇. Tikiuosi šis įrašas jums patiko. Taip pat atsisakiau ankstesnės atsakymų vaizdavimo formos (Už šį patarimą dėkoju anonimui iš praeito žaidimo įrašo), man pačiai daug labiau patinka be didelių ir kitokio šrifto vardų atsakymuose.
Kitas įrašas bus priešpaskutinis būtent šio žaidimo įrašas ir vėliau startuos naujas YT žaidimas. Kitas įrašas, kuris bus paskutinis, bus truputį kitoks nei visi kiti šio žaidimo įrašai.
Tad tikiuosi truputį Jus suintrigavau ir šia nata atsisveikinu.
Labai ačiū visoms skaičiusioms šį įrašą, iki susitikimo kitą kartą! 💛

4 komentarai:

  1. Sveiki, čia yra greitas, skirtas tik tiems, kuriems reikia pokyčių savo meilės gyvenime, tiems, kurie ieško patikimo rašybos rato, kuris padėtų atgaivinti savo žlugusius / griūvančius santykius, taip pat tiems, kurie kenčia nuo įvairių negalavimų. yra tas, kuris yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. Gydytojo Egwali burtų namai yra tinkamas pasirinkimas jums, jums reikia tik kontakto, tada galiu jus patikinti, kad visa kita būtų visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės užkeikimui, buvo tinkamai laikomasi visų tinkamų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog jis puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių. Štai kodėl aš naudoju visas laikmenas norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Šiandien kalbėkis su juo ir tavo emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Jam tereikia skambučio!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. Laba diena jums, čia yra greita, tik tuo atveju, jei jums labai reikalingas patikimas burtų ratukas, kuris padėtų atgaivinti jūsų subyrėjusius santykius, yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. „Egwali“ rašybos namai yra tinkamas pasirinkimas jums. Susisiekite ir paaiškinkite jam, ir aš galiu jus patikinti, kad visa kita bus visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės kerams, kol buvo tinkamai laikomasi visų numatytų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog tai puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių, todėl aš naudoju visas terpes, norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Kalbėkis su juo šiandien ir jūsų emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Pasiekite jį šiais kontaktais!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  3. Visiems, kurie skaito tai, turite tikėti ir būti pozityviai nusiteikę, nes veikia didesnės jėgos, nei galite įsivaizduoti. Tai pagerės, kai tikėsite ir atitinkamai elgsitės, tada kiekviena jūsų situacija pagerės, nesvarbu, ar tai numatėte, ar ne. Po susitikimo su daktaru EGWALI aš sutvarkiau daiktus su savo sutuoktiniu. Mano sąjungą sužlugdė kai kurios nematytos jėgos, nežinojusios, kad mano santuoka buvo pagrindinis tikslas, mes turėjome nuolatinių problemų, kurių neišsprendėme, tačiau viskas buvo atnaujinta po to, kai atvyko DR EGWALI, nes esame laimingi ir gyvename taikiai, be jokios abejonės, labai rekomenduoju tiems, kuriems reikia geras burtas veikia, jis tikrai yra patikimas bet kokioms problemoms, su kuriomis susiduriate, nesvarbu, ar tai meilė, apsauga, pinigai ar psichinės galios. Rašykite jam el. Paštu Dregwalispellbinder@gmail.com arba „Viber“/ „WhatsApp“ +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mes su savo vaikinu taip mylėjome vienas kitą, kad mūsų santykiai buvo išties nuostabūs ir sužinojome, kad niekada negalėsime vienas be kito. Nors aš jį labai mylėjau, niekada nežinojau, kad jis atsibodo nuo santykių ir domėjosi mano geriausiu draugu. Jis išsiskyrė su manimi ir aš buvau nuniokotas, prieš kiekvieną naktį eidamas miegoti sušukau akis, mano gyvenimas ir svajonės buvo sužlugdytos, kol susisiekiau su senu savo draugu, kuris tada supažindino mane su daktaro Egwali magiškuoju burtu. Daktaras Egwali davė man nurodymus, ką daryti, aš griežtai laikiausi jos ir pasakiau, kad mano vaikinas grįš pas mane elgetaudamas per 24 valandas. Mano draugas atėjo pas mane maldaudamas ir verkdamas ant kelių, ir aš jį priėmiau atgal. Ačiū dr Egwali už jūsų nuostabius darbus. Jei turite panašių ar blogesnių problemų, susisiekite su Juo el. Paštu: (Dregwalispellbinder@gmail.com) arba „WhatsApp“: +2348122948392 ir niekada nesigailėsite su juo susitikę.

    AtsakytiPanaikinti